Till M1b från Maria.

så jävla onödigt att ens bry sig om att någon skriver anonymt. orka ens lägga ned energi på det?
och dedär med att det "förstör stämningen i klassen" herregud.
så alla förutom jag tycker att den redan är förstörd? vi hade bra stämning i början utav skolan men fan inte längre. och nej jag bryr mig inte om ni inte delar samma åsikt som mig eller inte, det är min åskit som ingen utan er "m1bare" kan ändra på.
sluta lådsas om att vi har värsta sammanhållningen för att det har vi inte.

Kommentarer
Postat av: Felix

Det är väl klart som fan vi bryr oss, jag gör det iaf, om någon har något som dom tycker är så viktigt så de är värt att lägga upp det på våran klass blogg så kan dom väll lika gärna berätta vem fan de är som skrev det. Jag tycker de är jävligt omoget. Och de är fan bra stämning i klassen, det är klart att du inte tycker det, eftersom du håller dig utanför och kollar på oss som vi vore småp barnungar, du kan växa upp och inse att du ska gå med oss två och ett halvt år till. Tack!

2010-01-04 @ 14:50:42
Postat av: Maria

Antagligen kommer inte personen som skrev det träda fram så varför bry sig. Du Felix och resten av klassen kan ju göra det men fan inte jag, det var min åsikt om det och som jag skev i inlägget förut så bryr jag mig inte om någon håller med mig eller inte.



Tycker du att JAG ska växa upp? Jag har vuxit upp, jag är mogen sen om du inte vill hålla med mig och att du har något emot mig så är det din ensak.

Jag vet att jag inte är omtyckt i klassen och det stör mig inte, jag orkar inte ens bry mig om saken eftersom att ni i klassen inte bryr er om mig.

2010-01-04 @ 15:48:02
URL: http://miasklagomur.blogg.se/
Postat av: Felix

Du har all rätt i världen att tycka som du göra, det har jag inte sagt att du inte får.



Men de är klart som fan man blir irriterad.



JAA, jag tycker absolut att du ska växa upp, jag har aldrig tyckt annat, jag kan inte tala för hela klassen men du har rätt om att vi inte bryr dig om dig, för att du jävligt dryg mot dom flesta, jag skulle lätt kunna vara snäll och vänlig mot dig om jag bara fick samma respons tillbaka, vilket jag inte har märkt av. Du tror fan att du står över alla andra, och jag tror alla märker de...

2010-01-05 @ 01:37:26
Postat av: Anonym

Jag försöker verkligen inte observera INTE stå över alla andra. Du är ju fan dum i huvudet om du allvarligt tror det. Jag håller mig på avstånd från människor som jag vill ta avstånd till och det är inte hela klassen. Men några, ja det är det.

Juste, jag är inte alltid seriös när jag är dryg. Det kallas ironi om du inte visste det.



En fråga till bara dig felix. På samhälls presentationen, gjorde du det med flit eller inte? -.-

2010-01-05 @ 11:35:15
Postat av: Felix

Jag har bara fått intrycket av det och jag vet att andra i klassen tycker lika. Ironi, då tycker jag verkligen att du missbrukar ironins ädla konst, för det är ingen som verkar fatta att du är ironisk.



Och va fan menar du, vad gjorde jag på presentationen?

2010-01-05 @ 14:15:32
Postat av: mia

Då tycker jag att dessa människor kan träda fram så jag kan byta ord med dessa människor också.



Jadu Felix, tänk om alla var likadana i denna värld vad tråkig den skulle vara då. Du är på ditt sätt och jag är på mitt sätt.



När du tog med ena grejen och inte den andra.

2010-01-05 @ 17:10:20
URL: http://miasklagomur.blogg.se/
Postat av: felix

Okej visst bra, men då får du ta det med dom, det är helt ditt problem.



Ja visst är det tråkigt, då skulle vi ju inte kunna ha sånna här roliga bråk, eller hur....



Nej, jag kan svära på va fan som helst att de inte var med flit, varför skulle jag göra så, det skulle fucka upp för hela klassen. Jag läste ditt blogginlägg btw, jävligt roligt.

2010-01-06 @ 15:02:33
Postat av: Maria

Och hur ska jag kunna ta det med dem eftersom att jag inte vilka det är? Jag ska kanske bara utgå från att alla i klassen delar åsikt med dig?



Det jag skulle komma fram till är att du är på ditt sett, det respekterar jag. och att jag är på mitt sett som jag hoppas på att du kommer att respektera någon dag.



Okej, vem var det som gjorde det då? Blev ganska sur eftersom att det fucka upp mitt betyg i samhäll.



Och vad var så himla illa med det då? Jag skrev vad jag kände. Det måste jag väl få göra? Du påstår att jag är omogen, då måste du tåla samma kritik tillbaka eller hur?

2010-01-06 @ 21:11:11
URL: http://miasklagomur.blogg.se/
Postat av: FELIX

Tror du allvarligt talat att jag kommer namnge alla jag har pratat med det här om? De får du faktiskt ta reda på själv.



Klart jag respekterar det, det gör jag alltid, men då får jag irritera mig på dina åsikter.



ingen aning, det va inte jag som pilla på de sist, ta det med resten av gruppen.



Fuck it, du tycker jag är omogen och jag tycker du är omogen, vi släpper det här nu, orkar fan inte tjafsa mer, vi börjar skolan i övermorgon, och visst , de kommer inte va nån bra stämning i klassen, men jag tänker fan försöka få till det iaf, och då orkar jag inte bråka med dig om nåt meningslöst inlägg, tack för en bra konversation. Ses på fredag...

2010-01-07 @ 05:24:23
Postat av: charlene

tycker vi ska tänka på våra karmapoäng hörrni!!!



2010-01-07 @ 18:49:31
URL: http://charlene.blogg.se/
Postat av: carrot

jag kan säga direkt att jag inte har en aning om vad det här handlar om, bortsett från sam-presentationen.

måste bara citera-

"Tror du allvarligt talat att jag kommer namnge alla jag har pratat med det här om?"

låter inge vidare trevligt, skitsnacket har liksom redan kommit igång efter ett halvår? sjukt sämst ere.

och jag har inget speciellt emot någon i klassen, och jag har inte upplevt att folk har varit jävliga och dryga.

däremot har jag sett en ganska uppenbar gruppindelning, och det tycker jag är förjävla trist.

så håller med om mias prat om dålig sammanhållning, eftersom hela klassen vägrar samlas och hitta på nåt utanför skoltid. har ingenting med "tidsbrist" att göra, det är bara bullshit. och om det är så så får vi väl planera en klassfest om typ ett år så kan alla lova att inte bokia upp sig på den dagen (ironi, lalalaaa).

men skitsamma, tycker om m1b, ni är härliga och starka individer.

bråka på bäst fan ni vill, men håll det mellan två personer, TACK.

:*

2010-01-08 @ 21:57:48
URL: http://cglt.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med Felix. Nu är detta bråk avklart.

Måste bara säga att det var skönt att få ut allt :)

2010-01-10 @ 18:02:01
URL: http://miasklagomur.blogg.se/
Postat av: Robin

CHARLENE DU KAN HÅLLA KÄFTEN !!



:D:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3 XD

2010-01-11 @ 23:13:24
Postat av: anonym

peace



http://www.youtube.com/watch?v=8onbDZmAwhE <3

2010-01-13 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0