östanfjärten .

Jag älskar T <3 , det är gott och varmt och är skönt för halsen .

Bara så ni vet så är jag glad , men träött på plugga :( , så darför fördriver jag tid här vid datorn O , tro inget annat  :C , så här sitter jag med min dator i knär och dricker T i sängen,  mums jag älskar även söndgagar på ett komplicerat sätt , jag ogillar dom men gillar dom åp samma gång , hihih .

och ikväll vet ni vad , jag har väntar allt för länge på Säsong 2 nu , men ikväll börjar det Playa Del Sol ! , jag är såhääääääääääääääääääääääääääääääär pepp :D! , nu har jag öven tittat klart på det sista avsnittet ifrån säsong 1 och jag blir så glad i själen av sådana här stunder , och aah vad mer kan jag säga , att ingeting har muckat med mig än så länge , men det vore ju alltför typiskt om tv dör elelr dampar järnet , men det hoppad jag inte ihih , men nu ska jag sluta skriva skit här på .. hoho

men hörrni alla M1b'are , Take C , så ses vi imrgon <3   // carrooö

Kommentarer
Postat av: Jenney

jag vet jag med! så jävla nice :D trodde fan inte att d skulle bli en säsång 2 :O så jag är yberglad :D

2009-09-27 @ 17:30:29
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0