Maria is in the house.

Whether to take it literally, I am actually in an apartment. Skämt och sidor.

Idag så var jag bäst jag började kl 11.50 medans ni resten i klassen börja typ 08.30? Hihihi.
Samhällskunskap, Jag och Charlene höll debatt i typ 40min(?). Var vi bra då klassen?
Efter skolan så åkte jag till Täby C med Charlie och efter typ 20min så träffa jag Amanda och Amanda.
Sen fick jag en stalker, jag säger inga namn men enligt bilden förut så är han med i digimon och hans namn börjar på F.

Puss


Kommentarer
Postat av: L

Haha cool blogg :) Kram!



Kolla in min blogg om en 15årig tjejs vardag som handlar om alltifrån träning till fika. Det är iallafall värt ett försök ;) I know you gonna love it! Puss på er <3

2009-09-30 @ 21:09:55
URL: http://malmbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0