Let there be sunshine, let there be rain.


O nu livar vi upp stämningen med en feel-good bild på glada gänget:D thumbs up
after all, tomorrow is another day

Tingeling. Skitväder det var idag huh? Sitter o peppar inför imorrn. AWSOME, FREDAG<3 och jag ska in te stan<3 gosh i love stockholm. Världens vackraste stad. stockholm in my heart. Nä, nu ska jag nog vara EXTREMT duktig och skriva engelska brevet till Mr nånting. Letter to the editor. bajkorv. aja. Emmy är en duktig heest. Ni kommer väl ihåg? läxan te på måndag :P greaaaaaat.

Let there be sunshine, let there be rain.
Let the broken-hearted love again

//Emz



Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha så jävla söt bild! :D

asså jag är feta kommenteraren! :D:D

2009-09-24 @ 22:07:53
URL: http://ahpollyvadgott.blogg.se/
Postat av: Emmy

det är jag med!<3 vi är awsome!:)

2009-09-24 @ 22:13:54
URL: http://svampunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0