Honey im home, alive and kicking

Tjenna whats up? Jag sitter hemma o är helt slut. Var i Täby c till halv 6. Sen skulle jag till läkaren. Miss yah m1b<3 nu är jag home och knarkar Kent för att bedöva saknaden. Men see yah imorrn<3 löööve


Jag är född i en spökstad
där alla vet att jorden är platt
Jag växte upp i en spökstad
där torget blir ett slagfält varje natt

En dröm för dej,
en dröm för oss som längtar
efter nån som håller om oss hårt
En lögn för mej,
en lögn för oss som väntar
på svaret som ni aldrig kommer få
Tror du att kärlek är som sångerna vi hör?



 // Emmy

Kommentarer
Postat av: Jenney

KENT är KÄRLEK <3

2009-09-28 @ 21:42:50
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0