fångad av en stormvind fasst för dej




Harrelå, Emz here. Sakna ni mej då jag var borta resten av fredan? i know u did ;) Förresten. Detta visste vi inte om Patrik, han kan spela gitarr asbra<3 men inte lika bra som min bf<3woho. Tycker vi borde fota meeeera på fotolektionerna. Ska tiyp ta med min kamera nästa vecka. Så får söta klassen ställa upp som motiv<3 orättvist att bara Carro ska få fina bilder på klassen jue :P<3 Förresten vem vann winterbells turneringen?!:o Nu önskar jag er alla en underbar helg<3 puss

delicate-damien rice<3

 

//Emmy

Kommentarer
Postat av: Han som kallas Patrik

JAG VANN!!!! jag är typ liksom nästan världens bästa i världen

2009-09-25 @ 22:32:46
URL: http://ahpollyvadgott.blogg.se/
Postat av: Matilda

Yes, bring the camera!!!

Vi är ju en mediaklass och behöver mycket bilder på vår blogg!! XD



Love <3

2009-09-26 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0