Carolina ÖstanbäcK!

HALÅÅÅÅÅ alla tunga människor :D
Jenney is in tha house!  Polly var nice ska jag säga er och jag såg Playa del sol också som var lika nice :D

Detta inlägg ska jag tilägna Carolina Östanbäck som är en riktigt cool person! Hon är så cool att alla vet vem hon är, så cool att hennes namn är med i ett band (östen med resten) och så cool att hon faktiskt valde att prata om sig själv på svenskan, remember?  SÅ alla ni som käner henne är då aotomatiskt coola ni med :D


Btw...jag blve inte tvingad att skriva inlägget :]

// Jenney

Kommentarer
Postat av: carolina

hahaha shitfan jenney jag måste säga att du lyckasdes riktikgt bra med detta hohoh ! <3

2009-09-28 @ 22:10:28
Postat av: Jenney

ofc att jag gjorde :D

2009-09-28 @ 22:28:49
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Matilda

När kommer någon skriva något bra om mig då??? :D



Love <3

2009-09-29 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0