Nattblogg

HEEEEEY whats up klassen? :D
Här är det inte många som skriver har jag märkt så jag ska göra det ikväll(natt?) !

Fett mysig dag idag :)
Jag var på CP-dagen men bara två saker gjorde jag! Först spelade jag och Jensa(hahah) in en låt med musiken vilket gick åt helvete men ändå man ska vara glad! sen gjorde jag om Wordprovet för jag ville ha VG inte G så hoppas att jag får det nu, jag var ju ändå i skolan liksom.

Efter skolan drog jag till pojken min vilket alltid är lika trevligt! Var där till åtta och sen drog jag hem :)
och nu sitter jag och pluggar matte i sängen i sällskap med Lady Gaga


Hoppas att ni har haft en asbra dag! Vi ses imorn :]
massa pussar&kramar Jenney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0