huomena(god morgon)

GOd morgon allihopaaa! pepp inför matteprovet då?
okej, nu tror ni säkert att jag är värsta morgonpigg men så är inte fallet..jag vaknade fyra av en mardröm så kunde inte somna om efter det :(

Som ni ser så har vår lilla blogg fått en ny design och header, made by mee, Jenny ^^ så vad tycks?

Angående det där med att jag vet vart "överlevnadskontrollenten" bor är att jag spårade hans/hennes IP-nummer haha lite lol men skoj ändå och fick då fram att hon/han bor i Sollentuna.


Igår när jag och Emma gick från skolan så såg vi vid receptionen(som säkert många andra såg) att det var Emmys fina Sp00kbollbidrag som valts i vår klass, grattis Emmy och den var ju jättefin :D

Igår kväll skrev jag klart mina anteckningar för filmanalysen, känns toppen (Y) höhö

nu ska jag se på VAKNA! med the voice! wihoooooooo.....shit fan nu börjar jag bli trött, har bara sovit 3 h i natt!!:( och carrö har smittat mig med "shit fan"

Jag har skaffat en kategori "Jenney" nu där alla mina inlägg kommer arkiveras. Gör din egen kategori så är det lättare att hålla koll på allas inlägg.

cya :]

//Jenney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0