håhå jaja , carrö här .

Håhå jaja , här sitter jag i min datorstol i mitt rum medans Matilda och  Mikaela liger i min säng och slöser på filmen och jag vet inte om matilda ser på filmen eler sover , shitfan , spännande äre iaf , alla är typ fett sega , jag sitter och pratar med prutte putte på msn han ska just i detta skede lyssna på Dag vag , hoho , väldigt fina gossar dom där .

Men Tjax brax nu ska jag vara mer socco på sms och msn , samt i verkligeheten nu med domma folk som sitter bakom mig :d , så tjaaaa .

Hare bra , take C så ses vi , pussehhh

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag sov inte, tror jag!!! :P

Haha tack för en mysig kväll ivarjefall



Puss

2009-10-03 @ 14:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0