god natt blööggen


Cama med Miamjaouuuw is the shit ska jag tala om för er! Hon har humor den här bruttan samtidigt som hon kan vara social och gullig :) superhärliga egenskaper!

Efter vår konvirsation har vi kommit fram till att vi kommer att vara riktigt coola imorn på skolfotot imorn, klä ut oss! den ni! HA! Till vad? ja det får ni se imorn :D i vårt samtal innehöll lite barnförbjudet, omogenheter, killsnack och blondinbella! En riktig toppen-chatt som fick avsluta min och mias kväll :) hahahaha well, well, nu ska vi sova gott folk så vi ses imorn :D då jag kommer få ett svar på en väldigt viktig fråga som jag precis har ställt:O


//Jenney

haha fyfan men den bjuder jag på! obs...jag ser inte ut sådär på ritkigt!..eller?

Kommentarer
Postat av: mia

SÅ SÖT

2009-10-08 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0