carrot is back on track.

ville bara be om ursäkt om jag skrämdes idag, mina kära M1Bebisar.
(vill tacka matilda som ställde upp i stora lass idag, du är fin hjärtat)
mat är min stora passion i livet, utan mat så dör jag.
eller aa, det gör väl dom flesta..
men ni fattar ya00.
grymt otaggad på eventuellt inställt fredagsmys pga möjlig halsfluss <////3
inga pussar imorn.. tyvärr jenny :/

langar sexypic på mig å siri (som eg inte får vara med här för hon e från M1CP!!!11), å nu ska jag ha en dejt med min högerhand & äta vindruvor!
puwsss!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så länge du mår bra så är vi alla glda ;D



Love you!!

2009-10-02 @ 08:11:37
Postat av: Nelly

Det kan du har rätt i :P lite onödigt här med att betala med bankkort :P det kommer ju typ ingen ville göra här i stan :Pförutom dom äldre:P

2009-10-02 @ 10:55:45
URL: http://niwy.blogg.se/
Postat av: Jenney

va bra tt du mår bättre :) men ville ju ha en puss :( xD <3

2009-10-02 @ 12:07:21
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0