kiiiss <3

jag tänkte vara gullig och uppdatera lite, hööhö !

idag hade vi estetgrejs i tre timmar & sen slutade, vilket var mycket trevligt! :D
kära klasskamrater, har ni gjort samhällsgrejen? :o hihi jag har inte bööörjat! busigt liksom.
eller jag carolina och frida gick till ett bibliotek idag efter skolan och försökte hitta lite grejer om fängelse och straff, men det gick inte alls bra! istället slog vi upp avföring i nationalencyklopedin :))) det var kuuuul ja.

imorgon äre CPdag och jag funderar på om jag ska va hemma eller om jag ska gå dit och jobba matte..
men jag tror jag stannar hemma HIHI!


puuuuuuuuuss / miiiikaela


Kommentarer
Postat av: Jenney

ni är då för söta :) hihi...DUKTIGT CARRÖ! MATTE ÄR MKT VIKTIGT! xD

2009-11-11 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0