[Insert title here]

Först, titta på bilderna och inse vår storlek, den är mindre än vad du tror!

Så små är vi!
Källa:http://www.rense.com/general72/size.htm
Fisken här, sitter och myser med lite Pink Floyd och Pendelum! Mysigt e det!
Jag är ingen bloggare, jag vet inte vad man ska skriva, har inget att gråta över, eller att skratta åt, men jag har roliga videos som jag njuter av och vill sprida, så jag tänkte bara visa lite roliga videos/sånger/annat.
Nu Kör vi!
I feel fantastic
Sjukt rolig, se videon så fattar du
Creepy Doll (original sång här)
It is creepy
Re: You're Brains
Brainz
RayWilliamJohnson
Lite DnB från Liquicity
[Queen - The Invisible Man]

BLA BLA BLA!

Thats what I got for now, I suppose ...
Cheers and cherrys! Cherio and tata, love and peace ... word... stuff ... I don't know
Keep it real, and stay non serious, or I will have to come ... and put a smile on you're face!
//Anjouviz (is creept out by the CreEpPppPyyYY DoOooOOlLlL. Så underbar, så läskig. )

Kommentarer
Postat av: carrot

/CARECARECARECARE

2009-11-04 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0